onsdag 4 mars 2009

För snar att döma

Minns vad jag skrev efter mitt första yogapass. Inser nu att jag var för otålig och snar att döma, som vanligt. Idag genomförde jag mitt fjärde pass, egentligen är det sjunde men jag har missat tre pga semester och sjukdom. Det blir bättre och bättre, lite mer fokus och koncentration, jag har hittat en dålig högerarm som jag inte visste att jag hade förut. I vissa ställningar får jag jätteont i högerarmen. Det är bra. Dessa ställningar ska jag försöka köra hemma mellan passen. Så blir det snart bättre. När det är bra hittar jag nog något annat i kroppen som är dåligt som behöver fixas. För det funkar så, efter varje dåligt skal man kommit igenom hittar men ett nytt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att följa din högerarm.

AnnaPanna sa...

Jag kom på att det kanske beror på att jag bröt nyckelbenet när jag var liten. Nu minns jag dock inte vilken sida det var och jag kan inte känna det heller. Dock, när jag rör höger axel fram och tillbaks så knäpper det i nyckelbenet.