onsdag 18 november 2009

Heminredning

Ett kärt och intressant ämne, roligt och spännande, det finns så många möjligheter. Som jag sagt tidigare så ska jag ha in mer trä, och ut med glas och metall. Nu är jag rätt så nöjd, för den här gången.


Före.


Efter. Dagens problem, finn fem fel.


Nytt pelarbord.


Nytt sidobord. Dagens andra problem, vad är det för viktig tingest som skådas i bilden som alla bör ha i sitt hem?


Och förresten så blev jag ju klar med det där lapptäcket som gav mig en handledsinflammation.

Nu är det lugnt och skönt i vardagsrummet och jag trivs där.

6 kommentarer:

Lars G. Johansson sa...

På a) svarar jag http://indexfingeropus.se/bloggbilder/5felb.jpg och på b) svarar jag "Grodprins".

AnnaPanna sa...

Bra jobbat och fint illustrerat Index! Dock finns det fler saker. Grodan är helt rätt, egentligen ska det vara en trebent för bästa energin.

Elisabeth sa...

Kul att se ditt nya hem, Panna. Nice!

Jag pallar inte göra bild så jag tar lite muntligt:
Index svar +
-Krukorna på översta högra hyllan har bytt plats samt grejen bakon mittkrukan har försvunnit.
-Stora och lilla glasskålen på högra hylla 2 har bytt plats.
-Nedersta hyllorna höger och vänster ser ut att ha luftigare space. Är nya hyllan månne bredare?

Nu orkar jag inte kolla mer, det blev iallafall minst 5 tillsammans med index svar.

Förresten tror jag att alla ska ha en katt i sitt hem. Det bringar tur enligt nån. Jag har en träkatt.

AnnaPanna sa...

Du är observant du Elisabeth. Du hittade mer saker än jag gjorde... :-) Egentligen var det ett skämt men det är bra att ni är på hugget.
Självklart ska alla, förutom en groda, även ha en katt. Måste jag skaffa.

Kattmatte sa...

Du kan ta Sune :-)

AnnaPanna sa...

Ja! Han ska få finaste platsen i bokhyllan...