lördag 14 november 2009

Vilket slöseri

Förra hösten köpte jag fint kort på Friskis i andan att jag skulle hänga där mycket. Vilket jag gjort tidigare. Fint kort innebär drygt 2000 kr för ett år, man får träna vad man vill, när man vill, var man vill. Skitbra.

Har tänkt många gånger att jag ska räkna ut vad varje pass kostat eftersom jag känner på mig att jag inte hängt där så mycket som jag trodde. Känner på mig att dessa få pass är de dyraste i mitt liv... Nu har jag tagit tag i detta och konstaterat att jag tränat 12 gånger under den här peridoen vilket innebär 183 kr/pass. Inte särskilt smart.

I fortsättningen ska jag köpa klippkort. Det är smart.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nä, det var inga billiga pass! Tur det finns klippkort. Men visst har ni en massa fri träning genom jobbet också?

Vejbybo sa...

Hm, det var dyrt. Nästan lika dyrt som yogan.

AnnaPanna sa...

Jo, vi har ju gratispass genom jobbet, så totalt har jag inte tränat så lite som ett pass i månaden i snitt... som tur är. Tack för promenaden idag.
Vejbybo, välkommen tillbaks.

Vejbybo sa...

Tack, AnnaPanna!