söndag 13 december 2009

Mitt eget knåp

I säkert minst 20 år har jag njutit av att försöka lösa skogssports fotoorientering. Det är något jag längtar efter och det är inte mycket annat i detta sista nummer för året som blir läst. Jag har dock aldrig lyckats lösa det men varit mycket nära många gånger.


I år ser kartan ut så här och det är dessa fotograferade kontroller som ska placeras in. Med hjälp av fotoriktning och banlängd ska man kunna få till det. Just nu stämmer inte banlängden för mig... men jag kämpar vidare.

4 kommentarer:

Lars G. Johansson sa...

Detta hade jag ingen aning om att det existerade. Men helt perfekt att klura med när säsongen är över och man inte vill kuta i skogen!

AnnaPanna sa...

Helt perfekt!

bj sa...

Jag kände väl igen många av motiven från stadsparken i Jönköping där jag varit många gånger.

AnnaPanna sa...

Vad bra! Då kan ju du hjälpa mig att pricka in dom på kartan. :-)