lördag 19 december 2009

Favorit i repris

Varför ändra på ett vinnande koncept?

Det blev minst lika lyckat som förra året, tävlingarna avlöste varandra, Snillet Bengtsson underhöll, jag var lika kass på ballongtävlingen som förra året (varför gjorde jag det igen?), vårt bord vann inte i år heller, jag hann aldrig gå och sätta mig mellan danserna.

Nytt för i år, förvaltningschefen visade sig vara en fena på musik och har en riktigt bra sångröst, jag fick höra en skandal som jag aldrig får yppa för någon, jag fick en dans med Index, och från en annan fick jag "om jag var singel, skulle du vilja dejta mig då?" Det tycker jag var rätt gentlemannamässigt, korrekt och fint sätt att uttrycka sig på istället för att bara råragga.

5 kommentarer:

Lars G. Johansson sa...

Och jag fick höra, när jag dansade med en kvinna (inte Panna), att jag ser så allvarlig ut när jag dansar.
Det kan säkert stämma.

Pia sa...

Att man aldrig hinner sätta sig mellan danserna är ju ett rätt bra betyg på en fest =)

Och - jo, det känns ju som ett väldigt gentlemannamässigt sätt att uttrycka sig på!

Låter som en helt ok firmafest!!

Vejbybo sa...

Det låter riktigt trevligt! Jag jobbar på fel förvaltning, det är helt klart.

AnnaPanna sa...

Du är mer än välkommen till oss vejbybo!

Vejbybo sa...

Åh tack, AnnaPanna! Jag tvivlar dock på att jag har tillräcklig kompetens för att jobba på er förvaltning. Möjligen i något kök då?