tisdag 6 november 2007

Bloggar för tredje gången

Så är en ny blogg född. Första bloggen startade jag under protest, skulle bara testa och sen döda den men insåg att jag gillade det. Andra bloggen startade jag dels för att jag bytte värd, dels för andras skull. När jag var låg dödade jag den. Tredje bloggen ska jag köra för min egen skull, för att jag tycker att det är kul att blogga. Men naturligtvis är det jättekul att få kommentarer, så kommentera gärna och mycket! Så tänkte jag att jag måste fixa fina bilder till bakgrunden på bloggen men det tar sån satans tid, och vad är viktigt egentligen? Innehållet eller layouten? Innehållet, tycker jag. Så nu skriver jag så tangenterna glöder utan att ha fixat någonting med layouten. Men det kommer säkert det också :-) . För min egen skull. Tredje gången gillt.

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Heja! Kul med ny blogg och bra att du nu bloggar för din egen skull. Det tycker jag man ska i första hand. Sen är det självklart kul om nån annan vill kolla och kommentera nångång också.

Själv tycker jag det är jättekul att fixa med layouten och hitta nya grejor och finesser att använda. Eller kanske att inte använda men testa och förkasta. Ibland tror jag att jag tycker det är roligare att hålla på med än själva inläggen. Ytliga, ytliga jag...
Fast det som är viktigast är, tycker jag, varken inläggen eller layouten utan att man har kul och blir inspirerad när man gör det man gör.

Kul namn på nya bloggen, hörruru!

Lars G. Johansson sa...

Klart att vi är intresserade! Det ska bli kul att läsa, självklart. För egen del tycker jag det är roligare med layout och finesser än innehållet i sig. Men det kan vara för att jag inte har ngt speciellt att skriva om. Roligt att kommunicera, i vilket fall.

Välkommen tillbaka!

lars sa...

Bloggen tillåter inget annat än inlägg från inloggade kommentatorer med konto, därav min "admin sa...". Jag testar nnu med ett annat konto.
/Lars

Pia sa...

Hej på dig! Jag har saknat din Blogg, så jag är glad att du är tillbaka.

Jag tror på att Blogga för sin egen skull. Men det betyder ju inte att det inte är kul med respons.

Själv är jag lite Blogg-låg just nu, så det blir inte många inlägg - bara när andan faller på :-).

AnnaPanna sa...

Tack för alla snälla kommentarer.
Vad gäller Elisabeth tycker jag varken att du eller din blogg är ytlig, så det så.
Och jag tycker också det är jättekul att hålla på med layoten och andra grejor, det är bara det att det sån tid och ibland får jag panik för att det tar sån tid. Kanske är jag inte tillräckligt smart...