måndag 19 juli 2010

Arbetsdag i Bohult

Så var det dags igen, 4 veckor sen sist.


Nyrensade rabatter.


Clematisen är upphängd. Jag vet, det är skitfult. Den har inte haft nåt att klänga på så det har bara blivit en stor klump. Vi ska ta ner den till hösten och sätta upp nåt ordentligt för den att klänga på.


En fisketur hanns med också. Fiskelyckan var god. Förutom den här lilla sötingen fick jag även två gäddor men dom fick sjön tillbaks för jag gillar inte gäddor.


Detta staket har sett ljuset för första gången på många, många år.


Röjning pågår. Fortsättning följer...

4 kommentarer:

olena sa...

Jag känner nästan inte igen mig...Den sista bilden, var är det? Fortsättning följer låter bra, då får jag sällskap...
Kanske jag får göra sällskap också.

annapanna sa...

Sista bilden är österut från stugan, nedanför gräsmattan, ja du ser när du kommer dit. Klart du får göra sällskap!

Elisabeth sa...

Åhh Bohult, denna oas i verkligheten.

Anonym sa...

Bra jobbat Anna! Gotland gav även för mig mycket energi, har målat staket, tvättat alla fönster,.... /Monika