söndag 11 maj 2008

Fullbordan

Parasoll. Något jag aldrig köpt i hela mitt liv. Eller förstått funktionen av. Men jag insåg att jag aldrig satt på min balkong. Varför? Det har varit fint väder länge nu men det går inte att sitta på balkongen för det blir stekande hett. Så tack vare Elisabeth förstod jag att lösningen kunde vara ett parasoll.


Ja, det var det! Nu går det att sitta på balkongen och tom njuta i skuggan av parasollet. Dessutom känns det mer ombonat och trevligt. Kom, sommar kom!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev jättefint! Och du har matchat med stolsdynan också, tjusigt!
Jag gillar sommar och sol ofantligt mycket men det är ändå skönt att kunna krypa in i svalkande skugga då och då.

Anonym sa...

Kul, du såg att stolsdynan och parasollet var matchat. Det var meningen.

Anonym sa...

Jag hann inte se att det matchade, men tycker det var jättefint ändå! :-)

Anonym sa...

Ojojoj! Too much again. Me too late! Tjsuigt syrran eller syster yster som min yogalärarinna kallar dig.