måndag 24 mars 2008

Friskt, på min ära!

I brist på tålamod att vänta på bättre väder hade jag bestämt mig för att åka på orientering idag, oavsett väder. Haha, massa nysnö och fallande snö från himlen i morse. Jaja, jag hade bestämt mig.


Denna sega bana på 5,3 km avverkades på 68 minuter. Det var tungt och det var blött och det var mycket snö i markerna. Och det missades lite grann också måste jag erkänna. Stapplade i mål hungrig och törstig och hade ont i kroppen. Men nu är det avklarat. Ol-premiären. Och jag är jättenöjd! Nu kan det bara bli bättre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åttans kontroll ser lurig ut.. Är det du som satt ut kontrollerna, kanske?
Det var verkligen friskt gjort A! Det bygger på mitt dåliga samvete. Jag har knappt varit utomhus denna påsk. Har mest suttit i studion..

Anonym sa...

Ja, friskt jobbat, AnnaPanna. Låter sådär kul i mina öron med det där vädret. Fast skönt när det är över, antar jag.

Pia sa...

Det är det jag alltid sagt, du är en hårding du - som inte bangar för lite ruskväder! Bra kämpat! Blir riktigt sugen på orientering!