söndag 20 april 2008

Ol # 3

Äntligen. I skön sol och värme fick jag äntligen genomföra en orienteringsbana. Denna gång i närheten av Höör. Lite småtufft på Söderåsen, brant bitvis och även stenigt. Tyckte dock jag för fösta gången i år fick lite flyt i löpningen. Men det går helt klart för sakta.


57 minuter på 4,8 km. En sträckmiss till femman, en kontrollmiss på sexan och ett dåligt vägval till åttan. Men det förklarar inte helt den dåliga tiden. Det har helt enkelt tränats för dåligt i vinter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbsat!
Åh, jag längtar till Gotland. Fast... jag vet inte om jag längtar efter att träna. Det är nog snart dax att ta tag i den biten. Helgen har varit upptagen med uteplatspyssel.

Anonym sa...

Jag längtar också. Det ska bli mysigt. Och träningen behöver du inte bekymra dig om. Vi går. Och njuter.

Anonym sa...

Jag längtar också! Fast man behöver inte träna. Det är bara skönt att komma ut i naturen. Som idag.

Pia sa...

Kul att få se lite ol-banor, jag blir väldigt sugen på att orientera! Ja, du ser ut att ha riktigt bra flyt! Löpningen kommer, ju fler banor du klipper!