fredag 4 februari 2011

Nästa gång då

9 av 12 är väl inte så dåligt men jag blir alltid lika irriterad på mig själv. Hade jag kunnat vara mer tålmodig och noggrann? Blir ännu mer peppad att klara det nästa gång. Nedan syns de kontroller jag hade fel på, med mitt förslag i blått jämfört med det röda som är facit.



Noterbart från utvärderingen av alla inskickade lösningar är att flest hade fel på kontroll 8. Den lyckades jag pricka in. Även 2 och 7 hade många problem med och dessa prickade även jag fel.

Noterbart olena, jag hade rätt på 3 som du tyckte var mycket suspekt. :-)

Det mest pinsamma (glasögonvarning?) är att kontroll 6 som klart och tydligt var ett hus (svart fyrkant i kartan), har jag missat på. På kartan finns endast ett hus men jag har jag minsann ringat in en brant som jag tyckte såg ut som ett hus. Slarvigt!

1 kommentar:

olena sa...

Jag tycker du var jätteduktig som satte så många rätt. Och så trean då, jag noterade det!