tisdag 4 januari 2011

Någon gång måste det ju gå!

Lika säker som vanligt skickar jag in min lösning på årets fotoorientering till Skogssport. Den här kändes ganska lätt och jag är som sagt säker. Om det är någon som har huvudbry där ute kan du ju titta på min lösning :-)



Av många, många års erfarenhet vet jag naturligtvis att det inte är så lätt... Har försökt lösa det här i ca 20 år och varit lika säker varje gång men aldrig prickat rätt... Men skam den som ger sig. Fast jag vill inte vinna första priset, det är en gratis startavgift i årets 5-dagars, det vill jag inte springa.

2 kommentarer:

din värsta konkurrent sa...

Skulle ju vara kul om du satte dit det! Särskilt om tredje kontrollen är rätt. Något kufiskt måste jag säga.
För de som inte fattar något kan jag lugna er med att det gör knappt jag heller.

din sämsta konkurrent sa...

Jag är en av dem som inte fattar nåt :) men jag håller tummarna för att du vinner andra pris!