söndag 18 november 2012

Vipplattor, växter, katter och trattisar

Uteplatsen klar so far. Inte alls säker på detta men får se till våren.

Grundarbetet blev för dåligt men kanske det blir bra.Har iaf kompletteterat lite och sopat i fogsand. Vipplattorna kanske fixar sig automatiskt under vintern... skulle inte tro det.

18 nya växter har fått sitt hem i Bohult.

Äntligen fick jag en bra bild av Bertil.

I brist på trattisar förra helgen kom jag på ett ställe jag ramlade förbi på förra årets älgjakt. Åkte dit och fann ganska mycket. Bra, nu har vi ett reservställe.

Så nu har jag vinterstängt Bohult, tveksamt om jag åker dit nåt mer förrän till våren. Hej då Bohult på ett tag. Saknar dig.

2 kommentarer:

Olena sa...

Hej då Bertil! Saknar dig.

Elisabeth sa...

Ser fint ut med uteplatsen. Hoppas den håller utan att vippa för mycket.